PROIZVODI

AnyScreen

Razvojni alat koji trenutačno pokreće Clarion aplikacije kao web ili mobilne aplikacije na platformama: Windows, Mac OS, Linux i Android.

Rješenje koje je dalo novi život Clarion aplikacijama

AnyScreen se koristi kao dodatak Clarionu kako bi se aplikacije izrađene u tom razvojnom alatu trenutačno pokrenule kao web ili mobilne aplikacije na svim platformama: Windowsima, Mac OS-u, Linuxu i Androidu.

AnyScreen omogućava pokretanje aplikacija na bilo kojoj radnoj stanici bez obzira na veličinu ekrana: tabletu, prijenosnom računalu ili mobilnom uređaju.

Korisnici poslovnih aplikacija u Clarionu dobili su moderne i dostupne aplikacije, a programeri rješenje za brzo i jednostavno dodavanje novih funkcionalnosti postojećim aplikacijama.

Osnovne funkcionalnosti AnyScreena

Zašto je AnyScreen proizvod nove generacije?

RIS Software svoje proizvode razvija u programskom okruženju Clarion. Želimo svojim korisnicima osigurati napredne, funkcionalne i jednostavne proizvode i zato smo svoja znanja usmjerili i na razvojne tehnologije. Na taj smo način svojim rješenjima dali napredne značajke. Prije AnyScreena RIS je razvio specijalizirana rješenja za Clarion, a koja su preteča AnyScrena. Thin@Solution, GUI Manager i Window Resizer postigli su uspjeh u Clarion zajednici.

USLUGE

Njegujemo personalizirani pristup klijentima!

Uspješno spajamo bogato iskustvo i napredne tehnologije, nudeći pouzdana rješenja. Bez obzira na vaše potrebe i ciljeve, nudimo vam sveobuhvatne usluge koje osiguravaju da vaše poslovanje uvijek ide korak dalje. Naš tim stručnjaka posvećen je pružanju vrhunske podrške u svakom koraku putovanja, od početne konzultacije do implementacije i održavanja.

Projektirati softver znači osmisliti efikasnije digitalno rješenje iz temelja. Proces je sličan izgradnji kuće. Započinje dubinskom analizom radi boljeg razumijevanje jedinstvenih potreba i izazova te utvrđivanja mjesta za napredak. Naši analitičari potom oblikuju sveobuhvatan projektni plan s ciljevima, resursima, rokovima i budžetom. Treći korak je osmišljavanje sofisticirane arhitekture sustava koja kombinira intuitivno korisničko sučelje s moćnom funkcionalnošću.

Prema projektno definiranim specifikacijama i dizajnu, tim za razvoj piše programski kod novog rješenja, integrira različite komponente, testira i ispravlja pogreške. U završnoj fazi naglasak je na testiranju i provjeri funkcionalnosti, performansi i sigurnosti sustava. Testiranje pomaže identificirati nedostatke ili probleme prije puštanja sustava u operativnu uporabu. U proces razvoja uključeni su klijenti koje se na učestalim koordinacijskim sastancima upoznaje s napretkom.

Svaka poslovna organizacija ima svoje posebnosti i često su primorana mijenjati svoje procedure radi novih softvera. Naša softverska rješenja dizajnirana su tako da se prilagođavaju potrebama klijenata. Implementacija u operativno okruženje provodi se nakon analize trenutačnog stanja i prema dogovorenom planu implementacije. To uključuje instalaciju, parametrizaciju i konfiguraciju sustava, obuku korisnika i prijenos podataka iz postojećeg sustava.

RIS Software poslovna rješenja u Cloudu dostupna su po kao SaaS usluga ili on-site programska rješenja. Cjelovita usluga održavanja rezultira ažurnim, stabilnim, funkcionalnim i sigurnim rješenjima.  Uključuje održavanje servera, back up pohranu podataka, antivirusnu zaštitu, nadogradnje baze podataka s novim verzijama, implementaciju zakonskih izmjena te nadogradnje softvera novim funkcionalnostima. Pruža se mogućnost prilagodbe softvera potrebama korisnika.

Gotova softverska rješenja u Cloudu poput Faros ERP-a i Ensolve brzo se implementiraju i postaju funkcionalna bez potrebe za dugotrajnim razvojem. Ona sadrže standardne značajke koje odgovaraju općim potrebama upravljanja cjelokupnim poslovanjem iz domene ERP i billing sustava te nabave. Takva rješenja su ekonomična i idealna za tvrtke koje istodobno žele novo rješenje početi brzo koristiti, ali s mogućnošću prilagodbe specifičnim zahtjevima korisnika.

RIS softverska rješenja dostupna su i u on-site izvedbi. Instaliramo ih i održavamo na lokalnoj infrastrukturi tvrtke. Ova rješenja pružaju veću kontrolu nad podacima i sigurnošću, pogotovo za organizacije s visokim sigurnosnim zahtjevima i regulativama. On-site rješenja zahtijevaju veću početnu investiciju u hardver i IT resurse za implementaciju i održavanje. Moguće ih je prilagođavati i integrirati s postojećim sustavima tvrtke. Pružaju potpunu kontrolu nad infrastrukturom i podacima.

Nudimo uslugu savjetovanja u različitim područjima poslovanja, od strategije do implementacije. Naši stručnjaci nude specijalizirana znanja kako bi pomogli tvrtkama u rješavanju specifičnih izazova ili optimizaciji poslovanja. Zaduženi su za analizu procesa, pružanje preporuka, obuku osoblja te podršku u implementaciji novih strategija ili tehnologija. Kroz suradnju s konzultantima, tvrtke mogu efikasnije upravljati promjenama i postići svoje poslovne ciljeve.

Posao naših klijenata ne smije stajati! Članovi tima korisničke podrške pomažu korisnicima  da brzo, jednostavno i bez frustracija koriste RIS softverska rješenja. S korisnicima komuniciraju putem različitih kanala, a cilj je brzo i efikasno rješavanje problema, pružanje jasnih informacija i osiguranje pozitivnog korisničkog iskustva. RIS korisnička podrška dobitnik je niz nagrada i stručnih priznanja za zadovoljstvo korisnika i izgradnju dugoročnih odnosa.

KONTAKT

Otkrijte kako naša digitalna rješenja mogu preobraziti vaše poslovanje