U današnjem poslovnom okruženju koje se neprestano mijenja, obrazovanje i razvoj zaposlenika postali su esencijalni elementi uspjeha za tvrtke. Kontinuirano ulaganje u edukaciju zaposlenika nije trend, nego je ključna strategija koja omogućava tvrtkama da ostanu konkurentne i budu inovativne.
RIS Software kontinuirano ulaže u znanja i edukaciju svojih zaposlenika, potiče ih na učenje i vrednuje njihov trud i zalaganja. Nedavno su Risovke Marina Kreso i Snježana Cunjak sudjelovale su na stručnom skupu marketingaša u Opatiji gdje su usavršavale svoja znanja i vještine iz digitalnog marketinga. Učile su od najboljih marketingaša – Marija Pintara i Hrvoja Ratkića, čija ih je stručnost o primjeni suvremene tehnologije u marketingu oduševila! Bilo je riječ o najnovijim trendovima i praksama za web stranice, kreiranju i objavi sadržaja, planiranju i upravljanju kampanjama, upravljanju društvenim mrežama, influencerima, metrici i analitici… Puni planova nestrpljivo čekamo primjenu novostečenih znanja u FAROS ERP-u i Ensolvi za nabavu.
RIS potiče zaposlenike na edukaciju
RIS Software smatra da nam je kao tehnološkoj tvrtki imperativ pratiti trendove i biti donositelj noviteta na tržište bez obzira na područje usavršavanja: tehnološka znanja, poznavanje tehnologija, project management, odnosi s korisnicima, prodajne vještine, znanja iz marketinga, sigurnost… A za to je osnovni preduvjet edukacija zaposlenika! RIS-ovi zaposlenici pohađaju stručne edukacije zavisno o svojim interesima i funkcijam akoje obavljaju. Ponosni smo na interne edukacije na kojima zaposlenici dijele svoja znanja iz specifičnih područja koja u savladali. Donosimo najvažnije razloge radi kojih bi svaka tvrtka morala unaprijediti sustav upravljanja edukacijama.
Digitalna transformacija i potreba za novim znanjem:
Digitalna transformacija donosi nove tehnologije i promjene u načinu na koji poslujemo. U tom kontekstu, zaposlenici se suočavaju s potrebom za usvajanjem novih digitalnih vještina kako bi ostali relevantni i produktivni. Edukacija zaposlenika omogućava im da steknu nova znanja koja su usklađena s najnovijim tehnološkim trendovima.
Poboljšava produktivnost i učinkovitost:
Kvalitetna obuka i razvoj zaposlenika direktno utječu na njihovu produktivnost. Osposobljeni zaposlenici su učinkovitiji u obavljanju svojih poslova, rade s manje pogrešaka i brže rješavaju izazove. To rezultira boljom kvalitetom usluga i proizvoda.
Povećava angažman i zadovoljstvo zaposlenika:
Kada tvrtka ulaže u edukaciju svojih zaposlenika, šalje jasnu poruku da brine o njihovom razvoju i budućnosti. To povećava angažman zaposlenika, motivira ih i čini ih zadovoljnijima svojim poslom. Sretni i motivirani zaposlenici su ključni za nisku stopu odlaska i visoku produktivnost.
Unapređuje inovaciju:
Edukacija potiče kritičko razmišljanje i kreativnost. Kroz kontinuirano učenje, zaposlenici se potiču na pronalazak novih rješenja i inovativnih pristupa. To može rezultirati stvaranjem novih proizvoda, usluga ili procesa koji daju tvrtki prednost na tržištu.
Konkurentna prednost na tržištu:
Tvrtke koje aktivno ulažu u obrazovanje svojih zaposlenika često postižu konkurentnu prednost. Stručni i obrazovani zaposlenici bolje razumiju potrebe klijenata i tržišta, što im omogućava da bolje odgovore na izazove i prilike.
U današnjem digitalnom dobu, obrazovanje zaposlenika postalo je imperativ za tvrtke koje žele ostati relevantne i uspješne. Investicija u obrazovanje nije samo korisna za zaposlenike, već i za tvrtke koje će profitirati kroz povećanu produktivnost, veći angažman zaposlenika i inovaciju. Edukacija je ključna za uspjeh u 21. stoljeću i tvrtke koje to prepoznaju imaju svijetlu budućnost.