RIS

Podrška

U današnjem poslovanju informatičke su tehnologije temelj konkurentnosti i uspješnosti poslovanja. Zbog sve većeg broja korisnika tvrtka RIS je osnovala korisničku i tehničku podršku koja pruža upravo onu razinu pažnje koja je Vašem poslovanju potrebna. Briga o zadovoljstvu korisnika temeljna je zadaća Odjela za podršku.

Korisnička podrška

Od ponedjeljka do petka: 08-17h

U slučaju bilo kakvih problema u radu s programskim rješenjima FAROS ERP i Ensolva sustava za nabavu javite nam se.

Podrška Faros

+385 (51) 494 030

Podrška Ensolva

+385 (51) 494 034

RIS online podrška

Otklanjanje problema preko RIS online podrške nudi Vam mogućnost otklanjanja problema s udaljenosti, odmah nakon prijave kvara i to za vrijeme telefonskog razgovora s našim djelatnicima.

Preuzimanje TeamViewer klijenta

Preuzimanje AnyDesk klijenta

KONTAKT

Otkrijte kako naša digitalna rješenja mogu preobraziti vaše poslovanje