U današnjem poslovanju informatičke su tehnologije temelj konkurentnosti i uspješnosti poslovanja. Zbog sve većeg broja korisnika tvrtka RIS je osnovala korisničku i tehničku podršku koja pruža upravo onu razinu pažnje koja je Vašem poslovanju potrebna. Briga o zadovoljstvu korisnika temeljna je zadaća Odjela za podršku.
Korisnička podrška
RIS korisnička podrška nudi usluge podrške i konzultacija u slučaju bilo kakvih problema u radu s programskim rješenjima FAROS, Lumens 5+ i Ensolva. Odjel korisničke podrške stoji Vam na raspolaganju od ponedjeljka do petka tijekom radnog vremena 08-16 sati.
RIS online podrška
Otklanjanje problema preko RIS online podrške Vam nudi mogućnost otklanjanja problema sa udaljenosti, odmah nakon prijave kvara, za vrijeme telefonskog razgovora sa nama.
RIS Net klijent
Za rad s našim aplikacijama potreban Vam je Thin@ klijent.