RIS Software osvojio Zlatnu košaricu kao Tehnološki dobavljač godine!

RIS Software osvojio Zlatnu košaricu kao Tehnološki dobavljač godine!

Zlatna košarica je prestižna nagrada kojuRIS Software u elitnom društvu nagrađenih Zlatnom košaricom: dm, Podravka, Cromaris i Mrkvica devetu godinu zaredom najboljima dodjeljuje specijalizirani magazin za maloprodaju i FMCG industriju Ja TRGOVAC.  Još je jednom potvrdila našu predanost i izvrsnost proizvoda i usluga.

Tako se RIS Software još jednom našao u društvu uspješnih domaćih tvrtki poput dm-a, Podravke i Cromaris, a li i onih koji hrabro kroče naprijed poput zagrebačke Mrkvice.

Nagradu je u Rovinju u sklopu Weekend Food Festivala preuzeo Hari Zamlić koji je zahvalio svim klijentima, a posebno svojim kolegicama i kolegama bez čijeg truda, rada, podrške i povjerenja ne bi bilo ni ovog priznanja:

„Osvojiti prestižnu nagradu po drugi put u tehnološkoj kategoriji veliko je priznanje. Naše domaće IT tvrtke itekako imaju što pokazati i svjesni smo jake konkurencije. Prvi put RIS je pobjedu izborio vrhunskom korisničkom podrškom. Ovogodišnja Zlatna košarica nam je posebno draga jer nam je donio projekt digitalizacije nabave u multinacionalnoj kompaniji Inditex. Njime smo pokazali da je Ensolva postala ozbiljan konkurent poznatim rješenjima za nabavu na svjetskom tržištu i drago nam je što je žiri to prepoznao.“

Ensolva je digitalizirala indirektnu nabavu Inditexa (Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, MORE) za osam zemalja regije

Ensolva za e-nabavaStručni žiri prepoznao je naš projekt digitalne transformacije indirektne nabave tvrtke Inditex u osam zemalja regije (Hrvatska, Slovenija, Srbija, Bosna i Hercegovina, Crna Gora, Kosovo, Albanija i Makedonija) kao inovaciju koja je prošle godine najviše unaprijedila prodaju, profitabilnost, efikasnost i reputaciju jedne tvrtke u FMCG sektoru.

Ensolva projekt digitalizacije indirektne nabave tvrtki Inditex donio je značajne koristi:

o   Podržao je ciljeve održivosti i razvoja tvrtke, smanjujući negativan utjecaj na okoliš i društvo.

o   Unaprijedio je operativnu učinkovitost i transparentnost u lancu opskrbe za indirektnu nabavu.

o   Omogućio je upravljanje dobavljačima, nabavljanje u skladu s ESG standardima, naprednu analizu troškova, automatizaciju procesa, transparentnost lanca opskrbe te poštivanje regulatornih zahtjeva i industrijskih standarda.

Ensolva se potpuno uklopila i podržala poslovni model kompanije koji se temelji na jednostavnoj premisi: brz odgovor zahtjevima tržišta. To se ne odnosi samo na odjeću kao krajnji proizvod, nego na kompletni imidž kompanije u kojoj veliku ulogu igra upravo indirektna nabava. Ona podrazumijeva nabavu svega onoga što je prijeko potrebno za obavljanje poslovanja primjerice opremanje poslovnica, uređenje, usluge za čišćenje, uredski materijal, promotivni materijal, marketinške usluge i. sl.

Kroz bolje upravljanje dobavljačima, analizu troškova, praćenje performansi i automatizaciju procesa, Inditex može unaprijediti svoju operativnu učinkovitost dok istovremeno smanjuje svoj negativni utjecaj na okoliš i društvo. Ova inicijativa ne samo da podržava održivost i odgovornost tvrtke, već i postavlja primjer za ostale tvrtke u industriji mode.

Ukoliko i svojoj nabavi želite Ensolva inovacije, posjetite web stranice za cjelokupnu ponudu!