CASE STUDY
Digitalizacija nabave u Ericsson Nikola Tesla
669 korisnika aplikacije i 2895 nabavnih projekata!
Sektor: Informacije i komunikacije
Modul: Zahtjevnice, Projekti nabave, Ugovori, Analiza nabave
Digitalizacija nabave
Cilj projekta bio je unaprijediti nabavni proces tvrtke kroz implementaciju novog sustava koji će osigurati automatizaciju određenih koraka u procesu nabave te unaprijediti učinkovitost i smanjiti mogućnost grešaka. Također, željelo se poboljšati provođenje analiza i izvještaja koji pružaju uvid u kvalitetu nabavnih postupaka i pozitivno utječu na brzinu i kvalitetu poslovnih odluka. Prilikom odabira novog alata za nabavu, osnovni kriteriji bili su tehnički zahtjevi i komercijalni uvjeti, ali i korisnička podrška. Tvrtka je stoga pristupila temeljitoj analizi tržišta i usporedbi dostupnih alata kako bi odabrala najbolju opciju za svoje poslovanje.
„Digitalizacijom nabavnog procesa kroz Ensolvu omogućili smo sljedivost nabavnih postupaka i automatizaciju određenih koraka u nabavnom procesu poput provjere usklađenosti i pripreme podataka za izdavanje narudžbenica.“
Dario Riđan, Ericsson Nikola Tesla
“Osnovni kriterij je bio da novi alat zadovolji sve tehničke zahtjeve . Nakon toga su ključni bili komercijalni uvjeti i veliku važnost je imala lokalna prisutnost dobavljača (podrška na hrvatskom jeziku).”
Statistika 2023.
Ericsson Nikola Tesla je jedna od vodećih ICT kompanija na tržištu s najvećim razvojno-istraživačkim centrom u Hrvatskoj i regiji. Ericsson Nikola Tesla isporučitelj je informacijsko – komunikacijskih proizvoda i usluga u operatorskom segmentu te inovativnih ICT rješenja vezanih uz digitalizaciju javnih usluga i servisa. Za implementaciju sustava Ensolva tvrtka se odlučila kako bi se dodatno strukturirale nabavne aktivnosti te unaprijedila analitika i izvještavanje vezano uz nabavni proces.
Implementacija
Svi dijelovi nabavnog procesa koji su bili planirani za digitalizaciju uspješno su prebačeni u novi sustav. Također, implementirane su i neke nove funkcionalnosti. Kroz Ensolvu smo dobili bazu podataka koja nam može služiti za daljnju optimizaciju i poboljšanja nabavnog procesa. U cilju što efikasnijeg korištenja novog sustava održane su interne radionice s internim korisnicima na kojima su prezentirane sve funkcionalnosti i način rada u Ensolvi. Komunikacija s timom koji je razvio novi sustav bila je izvrsna, a nakon nekog vremena korištenja, postalo je jasno da je novi sustav ispunio očekivanja. Proces nabave je ostao isti prije i poslije. Kroz digitalizaciju nabavnog postupka smo osigurali da se nabavni proces u potpunosti poštuje.
Rezultati
Korištenjem sustava Ensolve, postali smo svjesni količine, trajanja i složenosti nabavnih aktivnosti te je sam proces postao transparentniji. Komunikacija s Ensolva timom u svakodnevnom radu je odlična i zadovoljni smo podrškom. Iako se zbog kompleksnosti procesa ponekad javljaju izazovi, oni se rješavaju brzo. Sada imamo učinkovit i automatiziran sustav koji nam omogućuje da se fokusiramo na strateške nabavne aktivnosti i prilagodbu procesa prema potrebama poslovanja. Ensolva je fleksibilan alat koji nam je omogućio digitalizaciju cijelog nabavnog postupka, uključujući specifičnosti i automatizirane korake.