EU PROJEKT
ISO/IEC 20000
Osnovni podaci o projektu
Korisnik
RIS d.o.o. Pilepčić 10, Kastav, Hrvatska
Naziv projekta
Uvođenje sustava upravljanja IT uslugama ISO/IEC 20000
Kratki opis projekta
Projektom „Uvođenje sustava upravljanja IT uslugama ISO/IEC 20000“ će se implementirati najbolja praksa u području pružanja IT usluga, uspostavit će se bolji mehanizmi kontrole i optimizirati poslovni procesi. To će rezultirati većim zadovoljstvom kupaca i omogućiti zaposlenicima veći angažman na poslovima razvoja, stvaranju dodane vrijednosti proizvoda, kao i na stvaranju novih proizvoda. Projektom će biti obuhvaćeni svi postojeći i budući kupci, odnosno korisnici usluga održavanja poslovnih sustava.
Razdoblje provedbe projekta
2.11.2018. – 25.10.2019.
Ukupna vrijednost projekta
256.820,00 kn
Iznos koji sufinancira EU
88.296,80 kn
Lokacije na kojima će se provoditi projekt
- Pilepčić 10, Kastav, Hrvatska
- Horvaćanska cesta 17a, Zagreb, Hrvatska
Kontakt za više informacija
tel: +385 51 687 500
mail: info@ris.hr
Na dan 2.11.2018. godine, tvrtka RIS d.o.o. započela je s provedbom projekta „Uvođenje sustava upravljanja IT uslugama ISO/IEC 20000“. Projekt je sufinanciran sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj (ERDF) kroz Operativni program Konkurentnost i kohezija 2014.-2020., u sklopu natječaja „Uvođenje sustava upravljanja poslovnim procesima i kvalitetom (ISO i slične norme)“.
SIP- Sustav za izmjeru i prepoznavanje plovila
Provjera koncepta da se analizom velike skupine podataka dobivene putem LiDAR tehnologije i primjenom modela dobivenog strojnim učenjem (AI) u realnom vremenu mogu prepoznati i precizno izmjeriti plovila prilikom ulaska u marinu.
ISO/IEC 20000
Jačanjem konkurentnosti i ulaganjem u uvođenje sustava upravljanja poslovnim procesima i kvalitetom poboljšat ćemo razvoj i rast poduzeća na domaćim i stranim tržištima.
Internacionalizacija poslovanja
Provedba projekta rezultirat će povećanjem ukupnih prihoda od izvoza, podići će se gospodarske aktivnosti na području Primorsko-goranske županije i Grada Zagreba te će se posljedično stvoriti uvjeti za otvaranje novih radnih mjesta.
Uvođenje i implementacija unificiranog komunikacijskog sustava u RIS d.o.o.
Poboljšat će se upravljanje ljudskim potencijalima, marketing, prodaja, strateško planiranje te istraživanje i razvoj. Projekt će doprinijeti spremnosti društva da odgovori na zahtjeve postojećih i novih kupaca.
Custom made softver za prodaju osiguranja
RIS i Croatia osiguranje surađuju 30 godina: od desktop do web naprednih rješenja, IMIS je omogućio Croatia osiguranju da u izazovnim razdobljima održi konkurentnost na tržištu.
Billing u Gradskoj plinari Zagreb – Opskrba
Faros Billing zamijenio je 10-ak različitih sustava i povezao sve aplikacije unutar tvrtke. Mjesečno obračunava i šalje više od 500.000 računa!
Digitalizacija nabave u Ericsson Nikola Tesla
Sada imamo učinkovit i automatiziran sustav koji nam omogućuje da se fokusiramo na strateške nabavne aktivnosti i prilagodbu procesa prema potrebama poslovanja.
Faros ERP transformirao naplatu u ViK Rijeka
Implementacijom Faros ERP-a u ViK Rijeka postigli smo potpunu integraciju poslovnih procesa i vanjskih sustava te osigurali nesmetano svakodnevno poslovanje i učinkovitu komunikaciju unutar tvrtke.
Rješenje za kredite po narudžbi Croatia banke
Inovativna platforma koja pojednostavljuje poslovanje, optimizira kontni plan i unapređuje kreditno poslovanje. S modernim digitalnim rješenjima, banka je prilagođena potrebama svojih klijenata i zahtjevima bankarskog sektora.