Digitalizacija poslovanja na primjeru nabave Zračne luke Pula

Digitalizacija poslovanja na primjeru nabave Zračne luke Pula

Digitalna transformacija i novo normalno najaktualnije su teme u medijima i poslovnom svijetu. Ako upišete u tražilicu digitalna transformacija naići ćete na mnoštvo članaka, video zapisa, savjeta vezanih za digitalnu transformaciju poslovanja. Pokušajte! (op.a.)

Slušateljima je većina izlaganja suvišne apstraktna. Njeguje se više teoretski, a manje praktični pristup. U šumi podataka i brojnim rješenjima korisnici ne prepoznaju kako primijeniti rješenja u svojem poslovanju. Zato smo za jučerašnje gostovanje na webinaru u organizaciji STEP RI odlučili za potpuno drugačiji pristup. Teoriju smo stavili na stranu i pokazali na primjeru Zračne luke Pula kako je inovativno digitalno rješenje Ensolva promijenilo poslovanje u nabavi poslovne organizacije.

Webinar je organizirao StepRI u sklopu projekta Boost4BSO sufinanciranog iz programa Interreg Središnja Europa, a bio je namijenjen poduzetnicima i organizacijama koje žele unaprijediti svoje poslovanje koristeći inovativna rješenja. S obzirom na virtualni karakter događaj je okupio mikro poduzetnike iz cijele Hrvatske.

Činjenice o digitalizaciji

  1. Pandemija je ubrzala procese digitalne transformacije.
  2. Digitalna transformacija više nije pitanja izbora.
  3. Digitalna transformacija počinje u trenutku kada organizacija počne ozbiljno razmatrati uvođenje digitalnih tehnologija i traje do trenutka njihove integracije.
  4. Digitalna transformacija u stvarnosti nema svoj završetak.
  5. U ljudskoj prirodi je da pružaju otpor prema novim tehnologijama i promjenama. (Neki se boje nepoznatog, drugi misle da će računala odraditi dio posla umjesto njih i strahuju za svoja radna mjesta.)
  6. Menadžment nema pravu  viziju i ne vidi pozitivan utjecaj novih tehnologija na poslovanje.

Kako do uspješne digitalizacije?

Svaka tvrtka je individualna, pa je tako i razvojni put digitalne transformacije svake tvrtke drugačiji. Tvrtka mora imati jasnu viziju i strategiju što i kako želi postići, odnosno nova digitalna rješenja moraju voditi ostvarivanju postavljene vizije i ciljeva. A uspjeh potrebno je uključiti djelatnike, pružatelje usluge digitalnih rješenja i konzultante.