RADIONICA: Kako uspješno digitalizirati poslovanje?

RADIONICA: Kako uspješno digitalizirati poslovanje?

Pridružite nam se 30. ožujka 2021. godine u 12,00h na online radionici posvećenoj digitalnoj transformaciji poslovanja!

Zašto prisustvovati radionici?

Naučite kako uz pomoć specijaliziranih poslovnih aplikacija osigurati poslovnu izvrsnost tvrtke i saznajte kako definirati ključne strategije za uspjeh svojih digitalnih napora.

Digitalna transformacija pokretač je modernih poslovnih modela u čijem je fokusu briga o poslovanju. Uspješnost digitalizacije zavisi o voditelju projekta čija je osnovna zadaća pronaći nova rješenja te pronaći odgovore za sljedeća pitanja:

  • Kako „proizvesti“ novac?
  • Kako balansirati prihode i troškove?
  • Zašto se nešto radi? Zašto baš tako?
  • Što je problem? Kako naći novo rješenje – ne poboljšanje?
  • Kako mijenjati staru praksu, razvijati novi pristup, implementirati nove ideje i redizajnirati?
  • Ne se baviti organizacijom ili pojedinim aktivnostima, nego procesom!

Program

  1. Digitalna transformacija poslovanja: papir-informatizacija-digitalizacija

Otkrijte ključne tehnologije i pristupe potrebne za donošenje boljih, informiranijih poslovnih odluka, poboljšanje operativne učinkovitosti, poboljšanje angažmana i zadržavanja kupaca i vođenje digitalne kulture u svojim organizacijama. Informatizacija ubrzava (poboljšava) postojeće procese, a digitalizacija mijenja poslovanje i predstavlja revoluciju u načinu poslovanja. Obuhvaća tri faze: bussiness, promjenu i ICT rješenja.

  1. Kako odabrati ERP i što očekivati od ERP sustava?

ERP (Enteprise Resource Planning) sustav je IT okosnica svake poslovne organizacije koja objedinjuje sve bitne funkcije za upravljanje tvrtkom. ERP-ovi najnovije generacije su fleksibilni i dostupni u Cloudu, koriste najnovije tehnologije za povećanje performansi i učinkovitosti resursa. Središnja točka ERP sustava je baza podataka koji se distribuiraju korisnicima na različitim funkcijama u različitim poslovnim jedinicama.

Otkrijte na što trebate obratiti pažnju pri odabiru novog ERP rješenja, kada inicirati zamjenu ERP-a i kako upravljati procesom implementacije.

  1. Nova era upravljanja troškovima

Digitalna transformacija nabave i znanje ugrađeno u automatizirane procese uštedjet će Vaš novac i imati pozitivne efekte na produktivnost s fokusom na strateško upravljanje troškovima. Digitalna nabava poslovnoj organizaciji donosi bolje operativne performanse, povećanu agilnost i profitabilnost, inovativnost i pouzdanije dobavljače.

Naučite na koji način specijalizirane aplikacije za nabavu mogu pomoći Vašoj tvrtki da tehnološki osposobi odjele nabave s ciljem ostvarenja poslovnih ciljeva nabave koji su usklađeni s ciljevima kompanije.

Predavači

Hari Zamlić, RIS d.o.o., savjetnik za Spend management sustave

Akademski naziv magistar poslovne informatike stekao je na Odjelu za informatiku Sveučilišta u Rijeci, s diplomskim radom „Information System for Apartment Building Maintenance“. Poslovnu karijeru započeo je još za vrijeme studentskih dana, kada je pokrenuo startup projekt PickYou. Istovremeno, uz razvoj aplikacije za analizu tržišta, razvijao je vještine u pregovaračkim i prodajnim procesima. Stečena znanja i iskustva uspješno primjenjuje kao savjetnik za Spend managment sustave u tvrtki RIS d.o.o. Pored toga, nekoliko je godina bio predavač u Visokoj poslovnoj školi PAR, na kolegiju Osnove informatike.

Tokom svoga rada u tvrtki RIS d.o.o., u svojstvu konzultanta, proveo je više od 100 e-aukcija kojima su tvrtke uspjele postići značajne uštede novca i vremena. Sudjelovao je i u provođenju brojnih predmeta javne nabave u Gradovima Opatiji, Koprivnici, Kastvu, itd., kao i u sistematizaciji njihovih nabavnih procesa. Unaprijedio je procese u nabavi te implementirao softver za nabavu u velikim poslovnim sustavima, poput Hrvatske poštanske banke, Croatia osiguranja i Podravke.

Goran Kreso, RIS d.o.o., product manager ERP softver

Nakon uspješno završenog studija Informatike i Engleskog jezika i književnosti na Sveučilištu u Rijeci, karijeru informatičara započeo je u RIS-u. Tijekom 15 godina stekao je bogato iskustvo i specifična znanja u segmentu digitalne transformacije poslovnih procesa. Specijalizirao se za razvoj ERP sustava, analizu korisničkih zahtjeva, upravljanje implementacijama i razvojnim projektima te kao voditelj ključnih kupaca FAROS ERP rješenja.

Upravljao je projektom implementacije Billing i ERP rješenja u tvrtkama KD vodovod i kanalizacija Rijeka i Komunalac d.o.o. Otočac. Predvodio je tim za razvoj specijaliziranog rješenja za upravljanje visokim obrazovanjem za potrebe Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Ika.  Sudjelovao je u projektima digitalne transformacije poslovnih procesa u Gradskoj plinari Zagreb – Opskrba, Rumat d.o.o., Croatia banka te mnogih drugih.