NOVOSTI

Pozivamo vas na seminar: Nabava – ključ uspješnog poslovanja

HGK – Županijska komora Rijeka i tvrtka RIS d.o.o. za informacijski i organizacijski inženjering, trgovinu i usluge pozivaju Vas na stručni seminar:

„Nabava – ključ uspješnog poslovanja“ 

koji će se održati 03. ožujka 2016. god. s početkom u 11:00 sati u

HGK – Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka

(velika dvorana u prizemlju)

Štednja u nabavi nije povlastica samo javnih ustanova, postoje još naprednije mogućnosti i za privatne poduzetnike! Danas je nabava jedna od najznačajnijih cjelina svake tvrtke s direktnim utjecajem na njezino poslovanje. Sve uspješne svjetske tvrtke odavno su to prepoznale i unapređenju nabavnog procesa dale prioritet. Ulaganja u informatizaciju nabavnog procesa danas im se višestruko vraćaju! Rezultati su: izravna dobit i konkurentnost na globalnom tržištu!

E-nabava je prioritet!Elektroničke aukcije, e-tendering, e-sourcing, online kataloško pretraživanje, pohranjivanje podataka na jednom mjestu i njihova analiza – pojmovi su koji se sve učestalije ponavljaju u nabavnom kontekstu i svi su oni dio naprednog procesa nabave.

Informatizacija poslovanja u hrvatskim tvrtkama općenito zaostaje za svjetskim trendovima, a u nabavnom procesu taj segment poslovanja potpuno je marginaliziran i zapostavljen. Nabavni procesi odvijaju se prema zastarjelim modelima, a vrijedne informacije i znanje raspršeno je po „excelicama“ i e-mailovima što se negativno odražava na cjelokupno poslovanje tvrtke.

Unapređenje nabavnog procesa neizostavan je dio svake poslovne strategije, bez obzira na to je li riječ o malima ili velikima, proizvodnji ili trgovini, javnom ili privatnom sektoru. Pametna nabava ne podrazumijeva samo najnižu cijenu, nego optimiziranje procesa nabave uz podršku visoko tehnoloških rješenja koji podržavaju cjelokupni nabavni kanal i sve faze nabave.

Cilj seminara: čelnicima tvrtki, poduzetnicima i voditeljima nabave prezentirati kako tradicionalan proces nabave učiniti efikasnijim, na koji način smanjiti troškove i kako ubrzati proces nabave.

Svim polaznicima seminara tvrtka RIS d.o.o. omogućuje tri mjeseca besplatnog korištenja E-aukcija!

Program stručnog seminara:

11,00 – 11,15 Uvodna riječ
11,15 – 11,45 Elektronička nabava  i kako je njezine prednosti iskoristila Istočna Europa RIS
11,50 – 12,30 Funkcioniranje nabave Podravke i korištenje e-nabave Davor Popović, izvršni direktor centralne Nabave u Podravki
12,30 – 13,00 Pauza (catering)
13,05 – 13,25 Elektronička nabava u velikim korporacijama RIS
13,30 – 14,00 Kako su e-aukcije donijele uštedePodravki? Mato Vukić, voditelj e-aukcija u Podravki
14,05 – 14,35 E-aukcija UŽIVO! Daniel Pavlić i Ivona Butković
14,35 – 14,45 Diskusija i zaključak RIS

Predavači: 

Davor Popović, izvršni direktor centralne Nabave u Podravki

Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, a cijelu karijeru proveo je u Podravki, regionalnom lideru u proizvodnji hrane. Gotovo dvadeset godina nalazio se na vodećim mjestima u prodaji. Upravljao je značajnim Podravkinim prodajnim organizacijama (Hrvatska, Jugoistočna Europa, Istočna Europa) gdje je stekao iskustvo i postigao značajne rezultate u prodajnim organizacijama i poslovanju Podravke na domaćem i stranom tržištu. Od 2011. godine obnaša dužnost izvršnog direktora centralne Nabave.

Mato Vukić, power user softvera za elektroničku nabavu u Podravki

U Podravki se zaposlio 2013. godine u sklopu programa zapošljavanja pripravnika “SHAPE your future with a heart”.

Radi u sektoru Nabava, službi Nabava opreme, investicija i usluga. Primarno je zadužen za poslove voditelja kategorije nabave energenata, investicija u energetici te nabave elektromaterijala. Dodatno, unutar poslova službe aktivno je sudjelovao u raznim nabavnim projektima poput nabave flote osobnih vozila, prijevoznih usluga, usluge najma radne odjeće. Također radi i na poboljšanju procesa i procedura u Nabavi korištenjem softverskih alata: eNabave i SAP MM modula. Radi i kao power user softvera eNabava u Podravki.

Daniel Pavlić, RIS d.o.o.

Daniel Pavlić vodi tim za razvoj softvera za eNabavu i analizu troškova firme RIS d.o.o. Prije toga radio je na razvoju platforme za razvoj aplikacija u Cloudu (Thin@) te sudjelovao u nizu informatičkih projekata. Stručan je u analizi poslovnih procesa, projektiranju i razvoju informacijskih sustava te administraciji Oracle baza podataka. U slobodno vrijeme rekreativno se bavi crossfitom.

Ukupno trajanje seminara:         od 11:00 do 14:45 sati

Prijave za sudjelovanje:  

Sudjelovanje na stručnom seminaru je besplatno uz obaveznu prethodnu najavu dolaska putem prijavnice mailom na e-mail kkaramarko@hgk.hr ili faxom 051/ 216-033, najkasnije do 01.03.2016.g. Prijave se prihvaćaju prema redoslijedu zaprimanja do popunjenja raspoloživog kapaciteta dvorane.

Kontakt osoba za prijave:           Karina Karamarko Dundović

tel: 051/209-127;  mail: kkaramarko@hgk.hr

Detaljnije informacije:      RIS d.o.o., Marina Matijaš Kreso

tel: 051/687-523;  mail: marina.kreso@ris.hr

Unaprijed zahvaljujemo na interesu i veselimo se Vašem dolasku!

 

Pogledajte ostale novosti

KONTAKT

Otkrijte kako naša digitalna rješenja mogu preobraziti vaše poslovanje