RIS predstavio svoj novi proizvod: eNabava

RIS predstavio svoj novi proizvod: eNabava
Na Danima otvorenih vrata za prezentaciju informatičkih rješenja pripreme, praćenja i izvršavanja javne nabave, događaju koji se održao 17. veljače u Kongresnoj dvorani Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, RIS je predstavio svoje rješenje – sofisticiranu aplikaciju eNabava.Sukladno provedbenim aktivnosti Projektnog plana dugoročnih reformskih mjera fiskalne konsolidacije Vlade RH za razdoblje 2014.-2016., Državni ured za središnju javnu nabavu pozvao je gospodarske subjekte zainteresirane za prezentaciju svojih tehničkih/informatičkih rješenja budući da Središnji ured još nema prave alate za posao, odnosno Središnji ured koristi word i excel dokumente, nema baze podataka, pa je otežana komunikacija s ponuditeljima.Vlada bi centralizirani softver nabave voljela imati u opticaju do ljeta, a s obzirom na broj okupljenih, postoji mnogo zainteresiranih ponuđača, između ostalih i RIS d.o.o.
eNabava je program koji prikuplja i čuva sve o nabavi jedne organizacije, korporacije ili države. Ni jedna nabava robe ili usluge ne može proći mimo programa i sve se zna: tko je tražio što, tko je nudio i po kojoj cijeni, kakva je bila analiza ponuda, te zašto je neki ponuđač odabran.
Naša aplikacija eNabava (E-nabava, e-Procurement) pokriva procese nabave od kreiranja Zahtjeva za nabavu pa sve do procesa ugovaranja. Povezani su kupci i dobavljači pa se, primjerice, ne moraju prepisivati upiti u ponude, a zatim ponude u narudžbe. Korištenje aplikacije eliminira mogućnost za pogreške, dok su uštede financija i vremena ogromne (najmanje 10-15 %).

Zašto i u koje sustave implementirati eNabavu?

Velik broj naprednih tvrtki i razvijenih država ima uveden sustav eNabave.Za svaki sustav (tvrtku,organizaciju ili državnu ustanovu) nabava kao funkcija može izvršiti pozitivniji utjecaj na sustav u cjelini – zbog transparentnosti, postizanja najbolje vrijednosti za uloženi novac, jačanja konkurentnosti gospodarstva, borbe protiv korupcije, itd.Potreban je kontinuiran razvoj sustava nabave za sve organizacije, a eNabava je jedan takav mogući pozitivan iskorak.

Korisnost uvođenja softvera eNabave u poslovne sustave je višestruka

  1. direktno smanjuje troškove nabave
  2. omogućava jednaki tretman svih dobavljača
  3. selekcijski proces je transparentan
  4. smanjuje mogućnost pravnih pogrešaka
  5. povećava efikasnost nabavnog procesa (trošak transakcije)
  6. smanjuje vrijeme rada
  7. olakšava upravljanje tenderima
  8. omogućuje postojanje više verzija nabavnog procesa
  9. povećava količine robe koja se nabavlja kroz centralnu nabavu.

Nepostojanje aplikativnog sustava eNabave ima za organizaciju niz mana

  • poskupljuje nabavu
  • povećava troškove poslovanja
  • olakšava nabavu neodobrenih ili manje važnih materijala
  • omogućuje korupciju
  • povećava troškove sustava  robe za isti novac
  • negativno utječe na rast i razvoj
  • dugačak proces nabave
  • smanjuje učinkovitost uprave
  • narušava konkurentnost
  • smanjuje transparentnost procesa nabave.

Kako funkionira eNabava?

Realizacija projekata nabave ovisi o mnogo čimbenika: složenosti samog projekta, količini i vrstama nabavljane robe i usluga, o broju dobavljača i varijanti ponuđenih cijena pa je s obzirom na to, nužno da kvalitetan sustav za eNabavu ima više funkcionalnosti.Zbog toga smo kreirali više modula koji čine RIS-ovu aplikaciju za eNabavu kvalitetnom i prilagodljivom za sve, pa i najsloženije realizacije projekata nabave. Saznajte više o modulima RIS-ovog sustava za eNabavu.